MINA HÅRFÄRGER UNDER ETT ÅR

2013-09-02 20:41:00
När jag kom hem ifrån USA hade jag blått hår på höger sida. Det matchade mina ögon.
Om ni kollar noga så ser ni det blåa vid vitt högra(västra på bilden) öra. Fortsätter ni med blicken ända ner i topparna så ser ni den rosa, lila och gröna (regnbågsfärgade) dipdyen som hade börjats blekas ur mitt hår.
Sen tog jag tag i mitt liv och gick tillbaka till blont. Helt blondt dvs. Inga roliga färger eller överraskiningar. 
Såhär ovan såg det ut när det var plattat. Långt och fint åh
Så här såg det ut när det var helt ofixat. 
Sen fick jag ryck och bestämde mig för att färga håret lite mörkare i början av förra hösten. Ovan ser ni resultatet. Jag älskade det i början men kände mig så jävla vardaglig. Tråkig och ful efter ett tag. 
Den ljusbruna/mörkblonda toningen jag hade i håret har på dessa bilder börjat tonas ut och hårfärgen blev ganska trist. Det var i detta stadie jag bestämde mig för ännu mera förändring. 
I vintras fick jag för mig att bli färgglad igen och rosa blev det. Egentligen var planen inte att det skulle bli så himla chockrosa utan snarare som på bilden över denna. Ljusrosa. Och så var det i 3 dagar innan det gick ur och jag åkte och gjorde om hela proceduren. Det höll inte 3 dagar denna gång utan snarare 8 månader. lol
Den vänstra bilden var det nygjort och högra var det lite mer insjunket och inte så chockartande. 
Och så här ser jag ut idag!!! 
 
Någon som tycker jag borde färga brunt igen...... lol vill typ det. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE