LOTTA OCH MINDA

2014-03-09 11:36:19
Nu är jag tillbaka. Tillfälligt, enstaka gånger, eller regelbundet. Det vet jag inte ens själv faktiskt. Mycket har hänt sedan jag skrev ett riktigt inlägg sist och jag orkar inte gå in på detaljer om vad så jag börjar om på nytt nu och lämnar det bakom mig. 

Igår var jag inne i stan med Lotta och Minda. Vi strosade lite i solen och det slutade med glass och kaffe på Fresco. Är så himla glad att jag har dessa två tjejer, ni andra missar verkligen något. Det var iallafall en mysig dag med en sol som lös upp hela stockholm men som tyvärr inte värmde så mycket som jag hade hoppats på. Vid kvart i sex kom jag fram till Täby centrum för att byta buss men bestämde mig för att strosa runt lite istället och vid Froyo hittade jag Lussan som bjöd på sällskap och glass. 

Mickis ringde och frågade om jag vill käka middag med henne, Jenny och Tove och självklart ville jag det så vid sju var jag där och åt Mickis jättegoda tortellini och svampsås till. Jag tänkte åka hem efter det vilket jag gjorde men planen var degkväll i min ensamhet men John hörde av sig så han kom till mig, vi köpte godis och låg och pratade i min säng fram till kvart i två när ögonen gick i kors. Det var mysigt. 

Idag står jobb på schemat. Inte lika mysigt. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE