VÄLKOMMEN SOMMAR VÅR OCH VÄRME

2014-03-18 09:17:51
Precis när jag nästan vant mig vid solen och våren så svek sveriges dumma klimat mig och snön var tillbaka. Nu ligger den ganska fint och glittrar på marken men helst så skippar jag den nog helt. Jag är så himla redo för sommar, bara ben och uteserveringar. Men man får ta det lite som det kommer eftersom att vädret är så opålitligt just nu. 

Jag, Lotta och Minda har börjar planera inför sommaren som kommer. Just nu är det en massa prat och planering så ingenting är helt 100 bestämt men jag tror att en roadtrip låter lovande. Vi har en vinkväll inplanerad någon av de kommande helgerna där vi ska spåna vidare på våra ideer. Även om vi inte skulle komma fram till något så tror jag att denna sommar kommer att bli fett bra oavsett. Älskade sommar. Kan inte bli annat än bra. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE